Max Payne 3

Alla har vi spelat Max Payne 1 och 2. Alla tycker vi om spelen, bra story, stabilt spel i övrigt. Nu annonseras Max Payne 3, YES! tänkte jag. Men sen slog det mig, det utvecklas av Rockstar denna gång, som gjort GTA-serien.
Efter att ha sett bilder på skräpet så får jag nog intyga att, det blir inte bra.
Avgör själva, för mig är Max Payne dött så länge inte finska Remedy utvecklar.
http://gamereactor.se/nyheter/18454/F%F6rsta+Max+Payne+3-bilderna/

Nej, nej och åter... nej...

Glory glory, what a hell of a way to die

Ny tycker jag det är dags för lite krigsvideor, med musik. Låt oss aldrig glömma dessa krig och alla människor som dött p.g.a. olika åsikter.
 




Dagens citat

Förlåt men jag måste verkligen citera detta, det är smått humoristiskt!

Piratpartiet och fildelningsfrågan ägnades liten tid och frågeställningen handlade om varför de etablerade partierna inte når de 18 - 24-åringar som allra mest stöder Piratpartiet. Reinfeldt svarade med ett konstaterande:

- Den gruppen är svår att nå överhuvudtaget. Hur många mellan 18 och 24 år följer den här debatten?

http://blogg.aftonbladet.se/15894

Bra sagt, Reinfeldt. Jag tror säkert du har nått ut till alla väljare och respekterar ditt folk. I*iot.


RSS 2.0